Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Jeśli jesteście fanami planszówek bądź chcecie odpocząć od ekranu komputera i spotkać się z ludźmi przy grze towarzyskiej to mam dla was wiadomość - ostatnio miała premierę planszowa wersja Heroesów.

Pudło kosztuje około 180 złotych i oferuje grę dla 2-4 graczy, którzy mogą się wcielić w dowódców jednej z czterech frakcji: Przystani, Nekropoli, Sanktuarium bądź Twierdzy. W samym boksie znajdziecie następujące gadżety:
- 16 kafelków planszy
- 4 plansze miast
- tor inicjatywy
- 12 kart herosów
- 150 kart do gry (min.umiejętnosci, artefakty, akcje)
- ponad 300 różnych żetonów
- 60 drewnianych znaczników kontroli
- 12 pionków herosów
- 4 drewniane piony miast
- 1 specjalna kostka elitarnych jednostek
- 5 kości K8
- instrukcja

A jak wygląda sama gra? Aby się o tym przekonać, warto zajrzeć do instrukcji, bądź obejrzeć poniższą videorecenzję przygotowaną przez redaktora portali gildia.pl.

Jeśli graliście, zachęcam do wyrażenia opinii o planszowej wersji Heroesów na naszym forum, ewentualnie w komentarzu. Natomiast swoje pieniążki możecie wydać, przykładowo, w tym sklepie internetowym.


Lord Pawello
Wasze komentarze (3)
16 sty - 08:57

Alamar
Hmm... gra od razu tworzona z nastawieniem pod dodatki? Z drugiej strony skoro Loch się pojawia w H6, to nie ma się czemu dziwić.
16 sty - 09:34

Yogoort
moim zdaniem gra dla max 2ch graczy, przy większej ilości reszta się potwornie nudzi czekając na swoją turę. Gra mocno powtarzalna, mimo losowej mapy i losowych przeciwników to pierwszy tydzień u każdego gracza zawsze wygląda tak samo. Jak dla mnie też mega uproszczony system walki jest dużym minusem (brak rozróżnienia między jednostkami walczącymi wręcz a strzelającymi, praktycznie bez różnicy z ilością życia między najsłabszymi jednostkami a najmocniejszymi), ogromny element losowości - najsłabsza jednostka może jednym trafieniem położyć najmocniejszą jednostkę (dla porównania zestawię tutaj walkę z gry MAGE KNIGHT - dość skomplikowany system ale jest mega świetny). Słabo wykonane kafle mapy - słabo czytelne, brak plastikowych figurek reprezentujących bohaterów. Może któraś kolejna edycja tej gry da radę, może zmiana wydawcy na kogoś bardziej sensownego, w tej chwili gra jest mocno średnia.
16 sty - 11:08

Yogoort
jeszcze zapomniałem dodać, że umiejętności magiczne są dużo mocniejsze od tych z działu MIGHT, mimo, że typowy mag ma dużo mniej jednostek przy sobie to jego magia dużo bardziej przewyższa moim zdaniem wojownika. I mówię to na podstawie kilku rozgrywek i obserwacji a nie jednej czy dwóch.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Bacus - 8 maj - 16:24
FirePaladin - 6 maj - 17:41
Kastore - 5 maj - 23:53
Szaman - 1 maj - 15:22
dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21
Akad - 27 kwi - 22:46
Kastore - 27 kwi - 21:51
Andruids - 27 kwi - 09:34
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt