6 dni po premierze najnowszej wersji Hoty prezentujemy wam uaktualnione komnaty Horn of the Abyss, a wraz z nimi całą nową sekcję Nowości, w której zostało opisanych wiele zmian w grze, które przyszły wraz z tym fanowskim dodatkiem! Prócz tego gruntowne zmiany dokonały się w polskich nazwach i tekstach dotyczących Przystani. W tym miejscu chcielibyśmy serdecznie podziękować społeczności Jaskini Behemota za propozycje na nazwy, a także Hellburnowi, który zrobił mały artykuł o specjalizacjach bohaterów w jednostkach! Zapraszamy do przeglądania komnat! I pamiętajcie że to nie koniec nowości... | edeksumo - 9 maj - 13:33 FirePaladin - 6 maj - 17:41 Kastore - 5 maj - 23:53 VIP - 5 maj - 16:59 Andruids - 5 maj - 02:02 Szaman - 1 maj - 15:22 Andruids - 1 maj - 01:01 Dydzio - 29 kwi - 09:33 dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21 Akad - 27 kwi - 22:46 Kastore - 27 kwi - 21:51 Andruids - 27 kwi - 09:34 Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Gravius
glokku
Jak byś dodał to by było 2 razy bo już jest :D
Ja bym chętniej dodał i wyjaśnij czemu jednostki mają nowe umiejętności: gargulec mają bloodles
golem ma golem.
Czy to tylko zwykłe napisane ukrytych umiejętności czy ja miałem biednego herosa który nie miał tego w polskiej wersji językowej?
AmiDaDeer
Wiwern
Gravius
Darkem
glokku
Trochę głupio że oni tylko mają specjalną maszynę. Osobiście zmienił bym u nieumarłych bo namiot medyka u truposzy? Według mnie brzmi bardzo głupio :P
AmiDaDeer
witchking
Shin0bi
lopi69
Acid Dragon
Po drugie, zawsze tak było - tylko że wiedzieli o tym nieliczni, bo opis artefaktu w zwykłym H3 o tym nie wspomina.
glokku
Bychu
glokku
AmiDaDeer
Oczywiście wciąż istnieją te kamienne forty, które działają prawidłowo.
Darkem
To zależy jak bardzo w modyfikację miasta mógłbym się w moich "marzeniach" posunąć. Przy zwykłej podmianie grafik, nazw i siedlisk na swoich poziomach pozostawiłbym jedynie Duszka, Żywiołaka Umysłu i Feniksa (choć akurat jego grafikę zmieniłbym jako pierwszą, gdyż z pięknego ptaka z H2 zmienił się w płonącą papugę :/). Poniższe pomysły nie mają na celu zmiany żadnej statystki i zdolności specjalnej jednostek - by nie ingerować w balans.
Poziom 2 - Stwór związany z powietrzem stwarza mi największy problem. Coś w rodzaju "wind serpent"/"quetzalcoatla"/azjatyckiego smoczka w drobnej postaci?
Poziom 3 - Ognista Salamandra.
Poziom 4 - Kelpia.
Poziom 5 - Ettin.
Żywioły na poziomie 3 i 4 zostały zamienione, lecz nie widzę powodu by stwór ognia nie mógł rzucać odporności na wodę i vice versa ;).
W wypadku większej ingerencji we Wrota można by dodać specjalny budynek w stylu Portalu znanego z zamku Natury (H4), w którym rekrutowałoby się klasyczne żywiołaki (na równym sobie poziomie).