Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
...na podstawie opisu z Gamespotu i Heroes Community.

Historia HVI, jak już wiadomo, ma się rozgrywać 400 lat wydarzeniami z HV. Opowiada dzieje rodzeństwa z rodziny Gryfów: pięciu braci i ich siostry-wampirzycy. W kampanii jednak ma być tylko pięć frakcji (Przystań, Nekropolię i Inferno już ujawniono), zaś każda kampania to cztery misje (mało według mnie), które można rozegrać w dowolnej kolejności (jak Disciples 1-2 :P), a po ukończeniu wszystkich odblokować ostatnią, ukrytą kampanię (kto grał w H3 czy HIV:GS, ten domyśla się, jak to wygląda). Kampania ma starczyć na 100 godzin zabawy.


Co od rozgrywki:

- Grafika, która w HV przeszkadzała w eksploatacji mapy ('niewidzialne" surowce bez obracania mapki na wszystkie strony), została podobno poprawiona pod tym względem.

- Surowce są przypisane do miast. Zdobycie miasta powoduje zdobycie też odpowiedniej ilości surowców.

- Można przekształcać miasta wrogich ras na miasta swojej frakcji, jednak zajmuje to kilka tur (kto grał w grę Age of Wonders 2, powinien wiedzieć jak to wygląda).

- Pasek inicjatywy wprawdzie jest widoczny podczas bitew, ale jednostka może wykonać tylko jedną akcję na turę. Bohaterowie będą jednak mogli atakować wrogów (czyli to co mamy w HV).

- Niektóre jednostki strzeleckie będą mogły atakować kilku wrogów (jak magowie czy łucznicy w HV). Inne nie.

- Bitwy, to teraz według zapewnień twórców, nie tylko 'dożynki", ale też misje typu 'uratuj daną jednostkę', czy 'przeżyj daną ilość tur'.

- Widoczne na ekranie pola bitwy przyciski, to czary (właściwie to klawisze skrótów) plus specjalna zdolność dla danej frakcji.

- Około 40% jednostek w danej frakcji, to nowe stworzenia.

- Wzorem King's Bounty czy Disciples pojawią się walkie z bossami. Nie wiadomo, czy będą to jednostki z unikatową grafiką, czy tylko ze zmienionymi statystykami.

- Zrezygnowano (zapewne do czasu dodatku :P) z alternatywnych ulepszeń, stąd każda jednostka będzie miała tylko jedną wersję rozwojową.

- Maksymalny przewidziany poziom bohatera, to trzydziesty (Jeszcze trochę, a będzie tylko dziesiąty, jak w Warcrafcie. Z drugiej strony, od czego będą dodatki? :P), lecz awansowanie ma odbywać się teraz wolniej. Usunięto też system losowych umiejętności, w zamian od początku można rozwijać bohatera wedle uznania (przydałyby się szczegóły odnośnie tego stwierdzenia - czyżby drzewko umiejętności?).

- Zostanie wydane demo gry. Na chwilę obecną jeszcze go nie ma.

- Planowane są już dodatki (A może by trzeba najpierw stworzyć dopracowaną grę, a dopiero później odcinać kupony Ubisofcie?).


I na koniec - nie zdecydowano jeszcze o systemie zabezpieczeń, ale raczej nie będzie to to gówno choćby z Assasin's Creeda 2.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Bacus - 8 maj - 16:24
FirePaladin - 6 maj - 17:41
Kastore - 5 maj - 23:53
Szaman - 1 maj - 15:22
dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21
Akad - 27 kwi - 22:46
Kastore - 27 kwi - 21:51
Andruids - 27 kwi - 09:34
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt