Kilka nowych informacji uzyskanych przez serwis Heroic Corner od Marzhina, głównego projektanta poziomów w HVI: - Łza Ashy ma tym razem działać na zasadzie zebrania jej kilku odłamków (w tym nagroda za pokonanie bossów czy wykonanie zadań), nim będzie jej można użyć. - Oprócz Łzy mają też istnieć inne, potężne artefakty nie do zdobycia w zwykły sposób (chyba podobne do tych z kategorii "ultimate" w H1-2 i HIV). - Statystyki bohaterów są wprawdzie przypisane do klasy (czyli rycerz będzie zwiększał atak i obronę fizyczną, a mag magiczną), ale jeśli jakiś parametr będzie zbyt słaby w porównaniu do pozostałych, podczas awansu zostanie zwiększony. Dokładnych szczegółów na razie brak. - Łączenie niektórych stworzeń z rożnych frakcja w armii może zaowocować specjalnymi premiami (chodzi głównie o wykorzystanie umiejętności stworzeń). - Nie istnieją siedliska zewnętrzne dla stworzeń neutralnych, ale niektóre z nich będzie można przyzwać czarami czy zdolnościami. - Pewne czary czy zdolności wpływają na inne - czary wody "przemaczają" cel, co sprawia, że czary elektryczne zadają o 20% obrażeń więcej. - Rozwój miasta podobny jest do tego z HV - nadal są poziomy miast, które trzeba osiągnąć, by wybudować dane budynki. By wybudować budynek czempiona, trzeba posiadać miasto na poziomie 3 (czyli z ratuszem). - System tygodni nadal jest, ale tym razem nie losowy, a według określonego kalendarza - np. tydzień festiwali zawsze odbywa się w tym samym dniu w danym roku. Niestandardowe tygodnie przyrostów stworów (jak tydzień plagi) są jednak wciąż losowe, mogąc zastąpić dowolny inny tydzień. Tydzień 1 (czyli na początku gry) też jest losowy. - Budynki na mapie przygód: *Arena - dodaje atak lub obronę, ale wpierw trzeba pokonać armię neutralną - jednak wszelkie straty są niwelowane po walce. *Kapliczka Siódmego Smoka to po prostu inna nazwa dla Drzewa Wiedzy (+1 poziom). *Istnieją "skarbnice" jak Piramida, nawiedzona przez stwory Nekropolii, gdzie po pokonaniu strażników otrzymuje się nagrodę. *Krematorium - czyli Całun Mroku (zasłania obszar widoczności dla przeciwnika). *Piekielna Kuźnia - zwiększa moc i magię bohatera do końca danego tygodnia. *Świątynia Matki Ziemi - 10% więcej zdrowia podczas następnej walki. UAKTUALNIENIE: Pełna wersja pytań zadanych Marzhinowi oraz uzyskanych odpowiedzi znajduje się tutaj. Wasze komentarze (0) Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona. | Bacus - 8 maj - 16:24 FirePaladin - 6 maj - 17:41 Kastore - 5 maj - 23:53 VIP - 5 maj - 16:59 Andruids - 5 maj - 02:02 Szaman - 1 maj - 15:22 Andruids - 1 maj - 01:01 Dydzio - 29 kwi - 09:33 dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21 Akad - 27 kwi - 22:46 Kastore - 27 kwi - 21:51 Andruids - 27 kwi - 09:34 Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt